wtorek, 8 kwietnia 2014

a gra toczy się dalej

Aaaaaaaaaaaaaaa !!! Doczekałam się.
Tak, już jest 4 sezon Gry o Tron.
Jeden z najlepszych seriali ostatnich dziesięcioleci. Świetnie nakręcony, genialnie dobrani aktorzy.


Serial jak zapewne wszyscy wiedzą, powstał na motywach Sagi Pieśni Lodu i Ognia George'a R. R. Martina.

Uwielbiam czytać, szczególnie książki fantastyczne, ale sagi tej nie przeczytałam chociaż zabierałam się do niej kilka razy. Ostatni raz po ostatnim odcinku III sezonu serialu, bo stwierdziłam, że nie wytrzymam rok w oczekiwaniu na kolejny sezon.
Ale poległam po kilkudziesięciu stronach. Nie dam rady przeczytać tej książki. Za duża wielowątkowość, za wiele opisów. No nie dam rady. Może kiedyś do niej dorosnę, może po tym sezonie. Może.
Na razie cieszę się jak dziecko, że zaczęli emisję IV sezonu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz