sobota, 5 kwietnia 2014

książki Katarzyny Michalak, czyli co pożeram ostatnio

Pisałam kiedyś, że uwielbiam czytać. Jakoś ostatnio miałam już dosyć książek naszpikowanych zabijaniem, krwią, psychozą, tudzież potworami obrzydliwymi z jeszcze bardziej obrzydliwymi gustami kulinarnymi. Brrrr. Moja bardzo rozwinięta wyobraźnia powiedziała - DOSYĆ.
Potrzebowałam czegoś lekkiego, miłego, koniecznie polskiego autorstwa z polskim humorem, powiedzonkami, żartami sytuacyjnymi, które tylko Polacy potrafią zrozumieć.
Znalazłam, przeczytałam i polecam książki Katarzyny Michalak.


SERIA "POCZEKAJKA"
czyli 
Michalak Katarzyna - Poczekajka 01 - Poczekajka
Michalak Katarzyna - Poczekajka 02 - Zachcianek
Michalak Katarzyna - Poczekajka 03 - Zmyślona


SERIA "ROK W POZIOMCE"
czyli
Michalak Katarzyna - Rok w poziomce 01 - Rok w poziomce
Michalak Katarzyna - Rok w Poziomce 02 - Powrót do Poziomki - i tą właśnie teraz czytam







Książki te są sympatyczne, przyjemne, nastrajają optymistycznie do świata. Owszem, są trochę naiwne, ale kto by się tym przejmował. Idealne na odstresowanie po ciężkim dniu.
Do tego uśmiałam się przy nich jak dziki osioł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz